DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3822
Title: El gran salto: De vendedor a supervisor
Other Titles: The big jump: From seller to supervisor
Authors: Paz y Miño Phillips, Mario
Keywords: ventas; liderazgo; empoderar; comunicar; trabajo de equipo;sales; leadership; empowerment; communication; teamwork
Issue Date: 6-May-2016
Publisher: INNOVA Research Journal
Citation: Paz y Miño, M. (2016). El gran salto: De vendedor a supervisor. INNOVA Research Journal, 1(5), 5-8. https://doi.org/10.33890/innova.v1.n5.2016.25
Series/Report no.: ISSN;2477-9024
Abstract: El presente documento intenta analizar los factores críticos de éxito que deben tomarse en cuenta ante el paso de un ejecutivo de ventas desde cargos de primera línea a mandos medios soportado en exposiciones y/o investigaciones de varios autores sobre temas de Ventas, Liderazgo y manejo de equipos.
Description: This paper aims to analyze the critical success factors that must be considered before the transition of a salesperson from frontline positions to middle management, supported in papers, books or essays of several authors on topics of Sales, Leadership and team management.
URI: https://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3822
Appears in Collections:Mayo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document (1).pdfEl gran salto: De vendedor a supervisor400.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.