DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/1759
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMacias, Martha-
dc.contributor.authorMejía Vallejo, José Patricio-
dc.contributor.authorGómez Ojeda, Juan Alejandro-
dc.coverage.spatialSede Quitoes_ES
dc.creatorMejía Vallejo, José Patricio-
dc.creatorGómez Ojeda, Juan Alejandro-
dc.date.accessioned2017-01-19T14:59:19Z-
dc.date.available2017-01-19T14:59:19Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationMejía Vallejo,José Patricio;Gómez Ojeda, Juan Alejandro. (2007). Plan de marketing para el posicionamiento de la marca campero en el mercado. Facultad de Ciencias Administrativas. UIDE. Quito. 133p.es_ES
dc.identifier.otherBQU'054566-
dc.identifier.urihttp://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/1759-
dc.format.extent133p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQUITO/UIDE/2007es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectMARKETINGes_ES
dc.subjectCAMPEROes_ES
dc.subjectCOMIDA RÁPIDAes_ES
dc.subjectECONOMÍAes_ES
dc.titlePlan de marketing para el posicionamiento de la marca campero en el mercadoes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Tesis - Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T-UIDE-1306.pdfPORTADA 138.93 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons