DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3681
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRamos Rivero, Virgilio Lucas-
dc.contributor.authorPesantes Rendón, Raúl Albino-
dc.date.accessioned2019-05-13T17:14:48Z-
dc.date.available2019-05-13T17:14:48Z-
dc.date.issued2016-08-31-
dc.identifier.citationRamos Rivero, V. L., & Pesantes Rendón, R. A. (2016). Indicadores para Valorar el Grado de Significación de los Aprendizajes en las Asignaturas de Formación Profesional. INNOVA Research Journal, 1(8), 28-35. https://doi.org/10.33890/innova.v1.n8.2016.59es
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.33890/innova.v1.n8.2016.59-
dc.identifier.urihttps://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3681-
dc.descriptionThis study presents the importance of assessing the degree of significance of the learning in the context of the vocational subjects in Mechanical Engineering in Automotive. It is based on that an adequate and careful work of teachers when determining the indicators will allow them to achieve results more objective in assessing the construction of the meaning achieved by the student.es
dc.description.abstractEste estudio presenta la importancia de la valoración del grado de significación de los aprendizajes en el contexto de las asignaturas de formación profesional en la carrera de Ingeniería en Mecánica Automotriz. En el mismo se fundamenta que una adecuada y cuidadosa labor del docente a la hora de determinar los indicadores, permitirá a este, llegar a resultados más objetivos en la evaluación de la construcción de significados logrados por el estudiante.es
dc.language.isoeses
dc.publisherINNOVAes
dc.relation.ispartofseriesISSN;2477-9024-
dc.rightsopenAccesses
dc.subjectgrado de significación de los aprendizajes; indicadores de valoración; evaluaciónes
dc.subjectsignificance of learning; valuation indicators; evaluationes
dc.titleIndicadores para valorar el grado de significación de los aprendizajes en las asignaturas de formación profesionales
dc.title.alternativeIndicators to assess the degree of significance of the learning in the subjects of vocational traininges
dc.typeArticlees
Appears in Collections:Agosto

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document (2).pdf404.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.