Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3681
Title: | Indicadores para valorar el grado de significación de los aprendizajes en las asignaturas de formación profesional |
Other Titles: | Indicators to assess the degree of significance of the learning in the subjects of vocational training |
Authors: | Ramos Rivero, Virgilio Lucas Pesantes Rendón, Raúl Albino |
Keywords: | grado de significación de los aprendizajes; indicadores de valoración; evaluación;significance of learning; valuation indicators; evaluation |
Issue Date: | 31-Aug-2016 |
Publisher: | INNOVA |
Citation: | Ramos Rivero, V. L., & Pesantes Rendón, R. A. (2016). Indicadores para Valorar el Grado de Significación de los Aprendizajes en las Asignaturas de Formación Profesional. INNOVA Research Journal, 1(8), 28-35. https://doi.org/10.33890/innova.v1.n8.2016.59 |
Series/Report no.: | ISSN;2477-9024 |
Abstract: | Este estudio presenta la importancia de la valoración del grado de significación de los aprendizajes en el contexto de las asignaturas de formación profesional en la carrera de Ingeniería en Mecánica Automotriz. En el mismo se fundamenta que una adecuada y cuidadosa labor del docente a la hora de determinar los indicadores, permitirá a este, llegar a resultados más objetivos en la evaluación de la construcción de significados logrados por el estudiante. |
Description: | This study presents the importance of assessing the degree of significance of the learning in the context of the vocational subjects in Mechanical Engineering in Automotive. It is based on that an adequate and careful work of teachers when determining the indicators will allow them to achieve results more objective in assessing the construction of the meaning achieved by the student. |
URI: | https://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3681 |
Appears in Collections: | Agosto |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
document (2).pdf | 404.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.