DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/1274
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCruz, Jorge Anibal-
dc.contributor.authorBermeo Muñoz, Ronald Mauricio-
dc.coverage.spatialSede Quitoes_ES
dc.creatorBermeo Muñoz, Ronald Mauricio-
dc.date.accessioned2016-08-01T16:55:01Z-
dc.date.available2016-08-01T16:55:01Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationBermeo Muñoz, Ronald Mauricio. (2005). Plan de marketing para la línea de gres de la empresa Baldosines Alfa S. A. Facultad de Ciencias Administrativas. UIDE. Quito. 126p.es_ES
dc.identifier.otherBQU'054028-
dc.identifier.urihttp://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/1274-
dc.format.extent126p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQUITO/UIDE/2005es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectMARKETINGes_ES
dc.subjectLINEA DE GRESes_ES
dc.subjectBALDOSINES ALFA S.A.es_ES
dc.subjectMODAes_ES
dc.titlePlan de marketing para la línea de gres de la empresa Baldosines Alfa S. Aes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Tesis - Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T-UIDE-0984.pdfPORTADA 67.56 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons