DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJurado Vinueza, Eduardo-
dc.contributor.authorJaramillo, Eduardo-
dc.date.accessioned2019-05-10T21:43:06Z-
dc.date.available2019-05-10T21:43:06Z-
dc.date.issued2016-01-28-
dc.identifier.citationJurado Vinueza, E., & Jaramillo, E. (2016). Marketing Internacional. INNOVA Research Journal, 1(1), 8-18. https://doi.org/10.33890/innova.v1.n1.2016.3es
dc.identifier.issn2477-9024-
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.33890/innova.v1.n1.2016.3-
dc.identifier.urihttps://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3639-
dc.descriptionInternational marketing it could be understood as knowledge and research exchange relationship has a partnership in legal, cultural and personal values different to those of the country of origin. However, there is a paradigm between Latin American search markets in Europe, Asia, North America. However, we have not focused on expanding markets in Latin America? This study gives an overview of how Latin America could become a world power if you generate your own ideas and landed their market conditions.es
dc.description.abstractMarketing internacional se lo podría entender como el conocimiento e investigación de la relación de intercambio que tiene una sociedad en condiciones legales, culturales y de valores personales diferentes a las del país de origen. Sin embargo existe un paradigma entre los latinoamericanos de buscar mercados en Europa, Asía, Norte América. Pero, ¿por qué no nos hemos enfocado en expandir mercados dentro de Latinoamérica? Este estudio da una perspectiva de cómo Latinoamérica podría llegar a ser una potencia mundial si genera sus propias ideas aterrizadas su mercado y condiciones.es
dc.language.isoeses
dc.publisherInnova Research Journales
dc.relation.ispartofseries;3-
dc.rightsopenAccesses
dc.subjectmarketing internacional; globalización; Latino Américaes
dc.subjectinternational marketing; globalization; Latin Americaes
dc.titleMarketing internacionales
dc.title.alternativeInternacional marketinges
dc.typeArticlees
Appears in Collections:Enero

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document (1).pdf471.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.