DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3531
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRuiz López, Hugo Renán-
dc.date.accessioned2019-05-08T20:17:51Z-
dc.date.available2019-05-08T20:17:51Z-
dc.date.issued2017-09-27-
dc.identifier.citationRuiz Lopez, H. R. (2017). Estudio del Comportamiento en Compras de Clientes de Manabí en una Empresa de Retail un año después del terremoto. INNOVA Research Journal, 2(9), 126-134. https://doi.org/10.33890/innova.v2.n9.2017.480es
dc.identifier.issn2477-9024-
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.33890/innova.v2.n9.2017.480-
dc.identifier.urihttps://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3531-
dc.descriptionIn the present work we study the behavior of purchases in a retailstore of the customers of the province of Manabí after the natural disaster that arose on April 16, 2016, so we analyze the purchases a year before and a year after earthquake, we determine if there is a variation in purchases from one period to another, and additionally segment customers of the store based on their variation in purchases.es
dc.description.abstractEn el presente trabajo se estudia el comportamiento de compras en una tienda de retail de los clientes de la provincia de Manabí luego del desastre natural suscitado el 16 de abril del 2016, por ello analizamos las compras un año antes y un año después del terremoto, determinamos si existen variación en las compras de un periodo a otro, y adicionalmente segmentamos los clientes de la tienda en función de su variación en compras.es
dc.language.isoeses
dc.publisherInnova Research Journales
dc.relation.ispartofseries;480-
dc.rightsopenAccesses
dc.subjectterremoto; Manabí; variación en compras; perfiles de clienteses
dc.subjectearthquake; Manabí; variation in purchasing; customer profileses
dc.titleEstudio del comportamiento en compras de clientes de Manabí en una empresa de retail un año después del terremotoes
dc.title.alternativeStudy of the behavior in purchases of Manabí clients in a retail company one year after the earthquakees
dc.typeArticlees
Appears in Collections:Septiembre

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document (11).pdf513.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.