DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3530
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGuerrero Bejarano, Maria Auxiliadora-
dc.contributor.authorSilva Siu, Daniel Ricardo-
dc.date.accessioned2019-05-08T20:14:34Z-
dc.date.available2019-05-08T20:14:34Z-
dc.date.issued2017-09-27-
dc.identifier.citationGuerrero Bejarano, M. A., & Silva Siu, D. R. (2017). La Lealtad de los Clientes y su Relación con la Lealtad de los Colaboradores. INNOVA Research Journal, 2(9), 121-125. https://doi.org/10.33890/innova.v2.n9.2017.477es
dc.identifier.issn2477-9024-
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.33890/innova.v2.n9.2017.477-
dc.identifier.urihttps://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3530-
dc.descriptionMany academics and practitioners discuss the differences in service companies' results. For decades, it has been analyzed why organizations lose clients, even though managers understand the importance of these for the generation of profits or better results, but the reality is that in today's era it is increasingly difficult to keep customers and much more loyal, this work seeks to analyze the relationship that could exist between worker loyalty and customer loyalty in service companies.es
dc.description.abstractMuchos académicos y profesionales discuten sobre las diferencias que se presentan en los resultados de las empresas de servicio, desde hace décadas se analiza por qué las organizaciones pierden clientes, aun cuando los gerentes entienden la importancia de estos para la generación de utilidades o mejores resultados, pero la realidad es que en la época actual cada vez es más difícil mantener a los clientes y mucho más fidelizarlo, este trabajo busca analizar la relación que podría existir entre la lealtad de los trabajadores y la lealtad de los clientes en las empresas de servicio.es
dc.language.isoeses
dc.publisherInnova Research Journales
dc.relation.ispartofseries;477-
dc.rightsopenAccesses
dc.subjectlealtad de trabajadores; lealtad de los clientes; resultadoses
dc.subjectloyalty of workers; loyalty of clients; resultses
dc.titleLa lealtad de los clientes y su relación con la lealtad de los colaboradoreses
dc.title.alternativeLoyalty of the clients and their relationship with the loyalty of the collaboratorses
dc.typeArticlees
Appears in Collections:Septiembre

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document (10).pdf256.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.