DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/1407
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMacìas, Martha-
dc.contributor.authorFreire Garzón, Evelyn Gabriela-
dc.coverage.spatialSede Quitoes_ES
dc.creatorFreire Garzón, Evelyn Gabriela-
dc.date.accessioned2016-09-09T15:54:36Z-
dc.date.available2016-09-09T15:54:36Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationFreire Garzón, Evelyn Gabriela. (2008). Plan de marketing para la creación y posicionamiento de un café-bar en el norte de la ciudad de Quito. Al Diablo...Huma Café-Bar. Facultad de Ciencias Administrativas. UIDE. Quito. 149p.es_ES
dc.identifier.otherBQU'054196-
dc.identifier.urihttp://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/1407-
dc.format.extent149p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQUITO/UIDE/2008es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectMARKETINGes_ES
dc.subjectCAFE-BARes_ES
dc.subjectAL DIABLO...HUMA CAFÉ-BARes_ES
dc.subjectNEGOCIOSes_ES
dc.titlePlan de marketing para la creación y posicionamiento de un café-bar en el norte de la ciudad de Quito. Al Diablo...Huma Café-Bares_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Tesis - Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T-UIDE-1098.pdfPORTADA 152.05 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons