DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/1375
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCruz, Jorgs-
dc.contributor.authorGuillén Re, Andrés Ricardo-
dc.contributor.authorMartínez Carrillo, Rosa Elena-
dc.coverage.spatialSede Quitoes_ES
dc.creatorGuillén Re, Andrés Ricardo-
dc.creatorMartínez Carrillo, Rosa Elena-
dc.date.accessioned2016-09-05T14:40:10Z-
dc.date.available2016-09-05T14:40:10Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationGuillén Re,Andrés Ricardo;Martínez Carrillo,Rosa Elena. (2006). Plan anual de marketing para el programa de educación universitaria prepagada de la Universidad Internacional del Ecuador. Facultad de Ciencias Administrativas. UIDE. Quito. 128p.es_ES
dc.identifier.otherBQU'054158-
dc.identifier.urihttp://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/1375-
dc.format.extent128p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherQUITO/UIDE/2006es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ec/es_ES
dc.subjectMARKETINGes_ES
dc.subjectEDUCACIÓN UNIVERSITARIAes_ES
dc.subjectUIDEes_ES
dc.subjectPREPAGADAes_ES
dc.titlePlan anual de marketing para el programa de educación universitaria prepagada de la Universidad Internacional del Ecuadores_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Tesis - Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
T-UIDE-1068.pdfPORTADA 135.14 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons