DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3611
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLópez Brunett, Ana Luisa-
dc.contributor.authorVerdesoto Masache, Ericka-
dc.contributor.authorLópez Brunett, Antonio Humberto-
dc.date.accessioned2019-05-10T17:39:22Z-
dc.date.available2019-05-10T17:39:22Z-
dc.date.issued2017-06-21-
dc.identifier.citationLopez Brunett, A. L., Verdesoto Masache, E., & López Brunett, A. H. (2017). Turismo 2.0 como herramienta para promocionar los atractivos culturales de Guayaquil. INNOVA Research Journal, 2(6), 154-163. https://doi.org/10.33890/innova.v2.n6.2017.299es
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.33890/innova.v2.n6.2017.299-
dc.identifier.urihttps://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3611-
dc.descriptionSociety is going through a development that implies the use of new technologies and as a whole could help in the evolution of different economy areas among them and most particularly the productive area and all that concerns the tourism industry. Starting from these arguments and when we look to understand the importance of technology as an intrinsic part of the sector mentioned before, is good to highlight the convergence that exists between the digital world and what implies a globalization process as a culminant aspect to achieve inside this parameter a revolution in the tourism transformation.es
dc.description.abstractLa sociedad está atravesando por un desarrollo que implica la utilización de nuevas tecnologías, las cuales en conjunto podrían ayudar a evolucionar a los diferentes sectores económicos, considerando entre ellos y de manera particular, al productivo y a todo lo que concierne al ámbito turístico. A partir de estos argumentos y cuando se busca comprender cuál es el papel que ocupa la tecnología como una parte intrínseca del sector antes mencionado, cabe destacar entonces la convergencia que existe entre lo digital y lo que implica el proceso de globalización, como un aspecto culminante para lograr dentro de este marco una revolución de la información y de las implicaciones que esto conlleva para lograr una verdadera transformación del turismo. (Becerra, Melo, & Rocha, 2012, párr. 6)es
dc.language.isoeses
dc.publisherINNOVAes
dc.relation.ispartofseriesISSN;2477-9024-
dc.rightsopenAccesses
dc.subjectweb 2.0; turista digital; turismo; turista 2.0es
dc.subjectweb 2.0; digital tourist; tourism; tourist 2.0es
dc.titleTurismo 2.0 como herramienta para promocionar los atractivos culturales de Guayaquiles
dc.title.alternativeTourism 2.0 as a tool to promote the cultural attractions of Guayaquiles
dc.typeArticlees
Appears in Collections:Junio

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document (8).pdf453.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.