DSpace logo

Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3610
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJordán Correa, Dennys-
dc.contributor.authorArias Valladolid, Cindy-
dc.contributor.authorSamaniego Rivas, Gabriela-
dc.date.accessioned2019-05-10T17:39:08Z-
dc.date.available2019-05-10T17:39:08Z-
dc.date.issued2017-11-30-
dc.identifier.citationJordán Correa, D., Arias Valladolid, C., & Samaniego Rivas, G. (2017). La participación del Prosumidor en la nueva era de la comues
dc.identifier.issn2477-9024-
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.33890/innova.v2.n11.2017.556-
dc.identifier.urihttps://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3610-
dc.descriptionTechnology promotes that communities are more interactive and the prosumer is the protagonist. They generate information as part of the new wave of knowledge; in some cases, changing stereotypes and exerting influence in the way of elaborating and consuming contents. Hence the need to focus on an education that is able to train these generators of information to produce suitable texts. In today's society, prosumers represent the largest digital current since the industrial revolution; at this time, the message can be individual; and, above all, segmented.es
dc.description.abstractLa tecnología promueve que las comunidades sean más interactivas y el prosumidor es el protagonista. Ellos generan información como parte de la nueva ola del conocimiento; en algunos casos, trastocando estereotipos y ejerciendo influencia en la forma de elaborar y consumir contenidos. De allí la necesidad de enfocarse en una educación que sea capaz de entrenar a estos generadores de información para que produzcan textos idóneos. En la sociedad actual, los prosumidores representan la corriente digital más grande desde la revolución industrial; en esta época, el mensaje puede ser individual; y, sobre todo, segmentado.es
dc.language.isoeses
dc.publisherInnova Research Journales
dc.relation.ispartofseries;556-
dc.rightsopenAccesses
dc.subjectprosumidores; productos comunicacionales; multimedia; informaciónes
dc.subjectprosumers; communication products; multimedia; informationes
dc.titleLa participación del prosumidor en la nueva era de la comunicaciónes
dc.title.alternativeThe participation of the prosumer in the new era of communicationes
dc.typeArticlees
Appears in Collections:Noviembre

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document (13).pdf269.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.