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dc.contributor.authorChedraui, Lorraine-
dc.date.accessioned2019-05-09T21:25:52Z-
dc.date.available2019-05-09T21:25:52Z-
dc.date.issued2017-10-30-
dc.identifier.citationChedraui, L. (2017). El poder del posicionamiento. Caso Nirsa. INNOVA Research Journal, 2(10.1), 36-41. https://doi.org/10.33890/innova.v2.n10.1.2017.485es
dc.identifier.issn2477-9024-
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.33890/innova.v2.n10.1.2017.485-
dc.identifier.urihttps://repositorio.uide.edu.ec/handle/37000/3574-
dc.descriptionThe objective of this article is to evaluate the importance of generating brand positioning based on the analysis of the Nirsa case of Guayaquil -Ecuador, with its canned tuna products of the Real brand. A documentary research and an interview with the Sales Manager of the company Nirsa were carried out. The main results obtained were as follows: the benefits of the product and highlight its most outstanding characteristics, define the distinctive place in the market and make the brand a solid basis of competitive advantage, this contributes to increased sales, of the reputation of a brand, and helps new product lines in the market more easily.es
dc.description.abstractEl objetivo de este artículo es valorar la importancia de generar posicionamiento de la marca a partir del estudio del caso Nirsa de Guayaquil –Ecuador, con sus productos de atún enlatado de la marca Real. Se realizó una investigación documental y una entrevista al Gerente de Ventas de la empresa Nirsa. Los principales resultados obtenidos fueron que, al difundir los beneficios de un producto y resaltar sus características más sobresalientes, definen el lugar distintivo en el mercado y convierten a la marca en la base sólida de la ventaja competitiva, esto contribuye al incremento de las ventas, fortalecimiento de la reputación de una marca, y ayuda a introducir nuevas líneas de productos en el mercado con más facilidad.es
dc.language.isoeses
dc.publisherInnova Research Journales
dc.relation.ispartofseries;485-
dc.rightsopenAccesses
dc.subjectposicionamiento; marca; ventaja competitivaes
dc.subjectpositioning; brand; competitive advantagees
dc.titleEl poder del posicionamiento. Caso Nirsaes
dc.title.alternativeThe power of positioning. Nirsa casees
dc.typeArticlees
Appears in Collections:Octubre CIIM

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